Yhteistyökuvioita
Haen tällä hetkellä muutamaa yhteistyökumppania seuraavan parin vuoden ajalle.
Tänään oli istunto erään ex-kumppanin kanssa ja on ihan mahdollista, että aloitamme yhteistyön kuluvan vuoden aikana.
Viimeisen 10 vuoden aikana kumppanien hankinta ei ole helpottunut, oikeastaan just päin vastoin.
Näin koen asian meikäläisen vinkkelistä katsottuna, mutta voi tässä olla näköharhaakin.
Yksi asia on ihan saletti; kumppanille on tarjottava entistä enemmän konkreettisia ja mitattavia hyötyjä. Uskon, että perinteinen sponsorointi tulee tiensä päähän. Poikkeuksia tietenkin aina löytyy.
Edellä mainittu asia ei ole millään tavalla irrallinen muuhun yrityselämään verrattuna. Perinteisin menetelmin ei saa edes entisiä tuloksia, sillä kilpailu niukasta resurssista eli rahasta on todella kova.
Jos aiemmin työsuhteet perustuivat lojaalisuuteen, niin nyt ne perustuvat osaamiseen ja haluun kehittyä.
Olen kyllä hiton tyytyväinen, että sain jatkaa yhteistyötä asiakkaan kanssa, jonka piikkiin teen polkujuoksukoulutusta. Nyt on jo neljäs vuosi menossa….
Eilen oli taas mukava koulutus-sessio valmennettavien kanssa ja tätä jatkuu aina juhannusviikolle asti.
Nyt on aika valmentaa myös itseään. Lähden tästä viettämään stressivapaata aikaa metsän siimekseen
http://yle.fi/uutiset/3-9548399

