“Mä melkein delasin…”
Otan mielelläni (taas kerran..) tosikon viitan ylleni, mutta jotenkin mua vaan nyppii aina, kun jotain TV-ohjelmaa markkinoidaan “hengenvaarallisena matkana” yms. Pari vuotta sitten yksi rää..no en sano kyseisen henkilön entistä ammattia meinasi iltapäivälehtien mukaan kuolla 3000 metrin korkeudessa, kun päätä alkoi särkemään ja sitä rataa. Tiedän, että nämä “hengenvaaralliset ohjelmat” ovat erittäin tarkasti […]

