Väsy
Eilen meni niin sanotusti myöhään; olin kotosalla vasta puolen yön jälkeen. Illan aikana nautittu (1) lasillinen viiniä ja normaalia lyhyempi yöuni pistivät meikäläisen haukottelemaan aamun parin tunnin metsäjuoksulenkillä. Ja hei, uusi Juoksija-lehti on “taas” ilmestynyt. Testasimme elokuun numeroon ns.halpoja lenkkareita, joita löytää vaikkapa marketeista. Otin itse kesän aikana testityypit Niken “halpiskengilllä”. Ihan hyviltä […]

