Yhteistyötä
Mikäli amerikkalaiseen “farmarin almanakkaan” on uskominen, niin tulevana talvena hengitys höyryää…ainakin valtameren takana.https://www.mnn.com/earth-matters/climate-weather/blogs/farmers-almanac-warns-brutal-winter En nyt toivo “brutaalia talvea”, mutta olisihan se mukavaa, jos ensilumi sataisi jo marraskuun puolella. Ja se tekisi kuulkaa hyvää myös kauppiaille, jotka ovat kärvistelleet myymättömien suksien ja voiteiden kanssa menneiden talvien aikana. Nastakenkien myynti on taas ollut hyvässä hapessa, […]

