Maanantai…
.Olen pitänyt maanantait sporttilepopäivinä jo varmaan 10 vuoden ajan. On ollut aikoja, jolloin en paljoa lepopäivistä perustanut ja tulokset olivat sen mukaiset. Jalkavaivoja ilmaantui aika ajoin. Kroppa oli tuolloin (arviolta) 2-3 kiloa kuivempi. Tuolloin sain talvisin 1-2 flunssaa ja näin jälkeenppäin arvioituna, vähäisempi lepo ja kropan liian alhainen rasvaprossa altistivat myös pöpöille. Olen myös syönyt […]

