Täydelliset seikkailukaverit
Tähän alkuun….olipa hyvä treenipäivä. Siis lauantaina. Tiedä mitä mömmöä minuun perjantaina ruiskutettiin, mutta juoksu kulki ihan hiton hyvin. Kilsavauhdit olivat oman arvioni mukaan hieman päälle nelosen Nuuksion ylämäet mukaanlukien. Tulikohan 2.rokotteen mukana “urheilijan D-vitamiinia” kysyn minä? Ja sama huippumeno jatkui illalla, kun tein lihaskuntotreenin. Hyvä ettei soutulaite lähtenyt liikkelle sitä tempoessa. Otaksun, että olen liittänyt […]

