Veri kiertää
Yksi asia on varmaa; kunhan pääsen aavikolle juoksu-urakan kimppuun, niin teen joka ikinen aamu huippuhyvän lämmittelyn ennen päivän 50 kilsan etappia. Kalaharissa läksin juoksemaan ilman mitään alkulämmittelyä enkä muista Saharassakaan kiinnittäneeni siihen juuri huomiota. Grönlannin jäätikkökeikat (2) tekivät tähän poikkeuksen; siellä oli pakko juosta teltan ympäri 10 minsaa paksu toppatakki päällä, jotta kone lähtisi käyntiin:-) […]

