Korvissa jumputti
En tiedä oliko lauantain treenilenkissä mitään järkeä, mutta onko tässä nyt muutenkaan… Lenkin pituus ei häikäise; se oli varmaan hiukan yli 20 kilsaa. Juoksin aika hyvällä sykkeellä kaikki ylämäet ja niitähän riitti ja suurin osa vielä sieltä jyrkimmästä päästä. Muutaman ylämäen päällä korvissa vaan jumputti, sillä pumppu hakkasi tuhatta ja sataa. Kävin lenkin aikana useaan […]

