QNT
Juoksin eilen ja tänään 20 kilsan lenkit. Tälle päivälle mittari pysähtyi 20.12 kilometrin lukemiin. Kaloreita paloi näyttötaulun mukaan 1295, joten marssin heti ensi töikseni keittiöön ja aloin valmistamaan palautumisjuomaa. Ladoin blenderiin marjoja, jauheita ja nestettä. Laitoin sekoittimen päälle ja samalla huomasin, että olin unohtanut laittaa pienen tiivisterenkaan muovikulhon pohjalle, joten suurin osa nesteistä levisi laitteen käynnistyttyä keittiön […]

