Kondis
Sain käsiini 15.7.ilmestyneen Suomen Kuvalehden, jonka artikkeli “Kiire sohvalle” herätti valtavasti ajatuksia. Toimittaja Pauliina Penttilän juttu alkaa seuraavasti:” Yhtälö on outo: Peräti 69% suomalaisista sanoo harrastavansa liikuntaa pari-kolme kertaa viikossa…Kuntoilun lisääntymisestä huolimatta kunto (siis suomalaisten) on romahtanut. Varusmiehet eivät jaksa, ylipainoisia suomalaisia on yhä enemmän ja kakkostyypin diabetes rehottaa”. “Suurin syy outoon yhtälöön on kuitenkin […]

