Talvikamoja
Itätuulta noin 9 m/s, ja ulkolämpötila oli samaa luokkaa. Niillä eväillä läksin maanantain lenkille, jota ei siis normaalisti juosta, mutta palataan siihen kohta uudestaan. Ennen lenkille lähtöä olin koostanut parisivuisen word-liitteen OAC:n Miika Vuoriolle, jonka kanssa tein sponsorisopimuksen kesän aikana. Word-liitteen otsikko oli ” Kirje joulupukille”. Kerroin siinä, mitä kaikkea Patagonian vaatetta tarvitsen […]

