Uusia käänteitä…
..eli breaking news.
Retkikuntamme asetti tavoitteen aloittaa aavikon ylitys marraskuussa 2016.
Suunnitelmiin on tullut (äkillinen) muutos. Meille annettu lupa on evätty. Piste.
Sain tästä tiedon suurlähettiläältä vasta pari tuntia sitten. Sanoin, “voi harmi-otetaanko plan B käyttöön”, johon His Excellency vastasi, “otetaan”.
Vaikka olen käyttänyt tähän hankkeeseen melkoisen määrän aikaa ja rahaa, niin turha tässä on jäädä poteroon itkemään.
Uusi mato on jo koukussa.
Tapaan suurlähettilään huomenna ja asetamme uuden tavoitteen jo tulevalle talvikaudelle. Jos homma menee tuubiin, niin juoksen (sen samaisen!!) aavikon halki, mutta eri reittiä pitkin, helmi-maaliskuussa tai maalis-huhtikuussa 2017.
Periksi ei anneta.

