Jukka Viljanen
  • Tervetuloa
  • Jukka
  • Adventures
    • Kalahari Adventure Run 1000 km
    • Etelänapamanner
    • Libyan Sahara
    • North Pole Marathon & North Pole Bike Extreme
  • Blogi
  • Tilaa Jukka puhujaksi
  • Contact
  • Partners
  • Search
  • Menu Menu

Petojen sukua

December 8, 2016/in Uncategorized /by Jukka Viljanen

Kävin tänään juoksemassa vähän rivakamman lenkin Mika Flink-nimisen herran kanssa. Hän on reilusti alle kolmen tunnin maratoonari, joten minun ei tarvinnut pitää vauhdista huolta.

 

Juoksin Sarvan Dvil -kengällä, jolla on kyllä ilo mennä oli alla jäätä tai ei. Pito oli ihan hemmetin hyvä. Suosittelen!

 

Kandee lukea oheinen Juoksija-lehden arvio kengästä ennen kuin menee ostamaan. Muitakin vaihtoehtoja nääs löytyy.

http://www.juoksija-lehti.fi/Kenk%C3%A4klinikka.aspx

 

Järki jäässä

December 7, 2016/in Uncategorized /by Jukka Viljanen

Jäin eilisellä juoksulenkillä ns.ihmettelemään, sillä Porkkalan sillan (Espoon ja Kirkkonummen raja) välittömässä läheisyydessä, meren jäällä, oli pilkkijä. Jää oli silmin nähden ohuen ohutta, mutta siellä joku istui jakkaralla fisuja narraamassa. Kansallisuudesta ei tarvitse kiistellä. Sanotaan näin, että kyseessä ei varmasti ollut suomalainen saatika paikallinen ihminen, sillä jokainen tietää, että sillan kupeessa on virtauskohtia.

 

Olen juossut Espoonlahden jäällä pitkän ikäni enkä ole juossut ko.sillan alitse muutoin kuin erittäin pitkäkestoisen pakkasjakson aikana. Ja silloinkin naskalit on ollut mukana.

 

Tietäkseni viime talvena käytiin em.hoodeilta noukkimassa, pelastuslaitoksen toimesta, muutama kansalainen.

 

Juoksen tänään erittäin kevyen ja palauttavan lenkin. Torstaina juoksen Espoon keskuspuistossa kaverin kanssa.

 

 

 

HIP

December 5, 2016/in Uncategorized /by Jukka Viljanen

Huomenna teen poikkeuksen. Tuttu pariskunta on saanut kutsun linnaan, joten katson telkkarista vastaanottolähetystä sen pari minsaa, kun he astelevat presidenttiparin käteltäväksi. Aina sen verran voi joustaa…

 

Meikäläisen kropalle ei sovi paraatit, avajaiset, tanssiaiset tai muut vastaavat. Olen sen verran mökkiläinen että en ymmärrä niiden päälle mitään.

 

Itsenäisyyspäivän perinteeseen on kuulunut- niin pitkälle kuin muisti kantaa- juoksulenkki. Huomiselle päivälle on luvassa aurinkoinen pakkaskeli, joten eiköhän sellainen reilu kahden kympin lenkki ole paikallaan.

 

Kun kerran kaikenlaiset sana-lyhenteet ovat muotia, niin HIP vaan kaikille!

Page 877 of 1564«‹875876877878879›»

Seikkailujuoksija

Recent Posts

  • Kisakatsomossa
  • Numerolappu rintaan 2027?
  • Tärkeä apu…
  • Nova 4 sisäänajo
  • Bodia!

Archives

Scroll to top