Härkää…
“Alituinen epäröinti ei salli minkään teon täyttyä” (Demokristos).
Siispä olen taas kerran ottanut härkää sarvista ja edistänyt loppuvuoden seikkailujuoksua. Tapasin viikolla muutamia “tahoja”, joiden myötävaikutuksella niin aavikko kuin jäätikköjuoksu (2018) voivat toteutua.
Sellaista palapelien kokoamista tämä seikkailujen toteuttaminen on. Välissä kädessä on pala, joka ei sovi mihinkään ja sitten yks kaks yllättäen sille löytyy oma kolonsa.
Treenit sujuvat hyvin. Paikat (jalat) ovat hyvässä kunnossa ja se on asia, jota moni ihmettelee.
Yksi selittävä syy lienee monipuolisuus. Juoksen aika paljon maastossa, jossa jalat saavat monipuolisesti ärsykkeitä. Kiinnitän myös palautumiseen huomiota. Pelkkä leivän käntty ja lasillinen juotavaa eivät palauta kehoa kovasta rasituksesta.
Hain tänään postista paketin, jossa on tuliterä pari Icebugin DTS-nastakenkää. Onhan niillä hintaa, mutta laatu maksaa. Ja eiköhän noi nyt parituhatta kilsaa kestä….

