Käsipäivää
Mietin eilisellä 1,5h lenkillä testausta.
Kuten tiedätte, osa ajastani kuluu erilaisten juoksuun liittyvien testien suorittamiseen ja niiden muistiin kirjaamiseen. Joku puhuisi “analyysistä”, minä en. Se sana on kokenut inflaation…
Jalassani oli juoksukengät, jotka olivat muuten aivan mainiot, mutta niiden iltti (kieli) oli ihan (Pardon my French) perseestä. Ihmettelin, miten kyseisen kenkämerkin testiryhmältä on voinut tällainen valmistuskämmi jäädä huomaamatta. En ole nimittäin ainoa, joka asiasta motkottaa…
Olen tehnyt duunia myös sponsoroituna urheilijana. Usein sieltä päin esitetään toivomus, että annan tuotteista palautetta.
Se, että jokin tuote on hyvässä asemassa markkinoilla ei takaa sitä, että näin olisi myös jatkossa. Kilpailu on erittäin kovaa ja siksi kaikenlainen palaute on otettava (ja myös annettava) rakentavalla tavalla.
Erään sanonnan mukaan “Moni suostuisi kasvuun vaan ei kasvukipuihin”.
Luin, että Kaisa Mäkäräinen on asettanut itsensä kättelykieltoon ennen kauden päätapahtumia. Se on todella viisas päätös.
Tein saman jutun ennen erästä pitkää aavikkojuoksua. Kävin tuolloin monissa yrityksissä pitämässä puheita ja vaikka kerroin jo etukäteen meileissä ja puhelimessa, että olen kättelykiellossa, niin päätökseni sai osakseen suurta ihmettelyä.

