Lykkimistä
Hiihelty taas on, tänään Luosto-tunturin ympäri. Retkeen kuului olennaisena osana makkaran paistaminen siihen soveltuvassa takkatuvassa. Polttopuut olivat vähän kosteita, mutta onneksi minulla oli puukko mukana…
Kelit jatkuu komeina, ei pilven hattaraakaan.
Kahden päivän hiihtoniiloilun saldona on mm.hieman arat lonkan koukistajat. No, sillä ne lähtee millä ne on tullutkin:-)

