Ressiä?
Jos on stressiä, niin siihen on ilmainen parannuskeino. Tämä “lääke” ei taatusti aiheuta haitallisia sivuvaikutuksia, päin vastoin. Tutkimusten mukaan juoksu jeesaa jopa krooniseen stressiin.https://www.kauppalehti.fi/uutiset/painaako-krooninen-tyostressi-uusi-tutkimus-voit-juosta-sen-pois/W3LdgkKP?ref=twitter:bebe Minulla ei ole edes akuuttia stressiä, vaikka viime viikot ovatkin olleet poikkeuksellisen työn tayteisiä. Silti parin tunnin metsäjuoksulenkki teki tänään (aattona) hyvää niin tuonne hartioiden väliin kuin muullekin kropalle. […]

