Hyvinvointia
Kaikki hyvä päättyy aikanaan, niin myös tämän kertainen Pohton “wellbeing”-koulutus, jossa olen saanut olla mukana jo muutamaan kertaan. Olen siinäkin mielessä onnen pekka, että saan tehdä töitä niin mahtavien tyyppien kanssa. Tuo sana “työ” on laitettava lainausmerkkien sisään, sillä ei sitä aina edes tajua tekevänsä töitä, sillä niin hauskaa se vaan on. Ja […]

