Nousuja
Piti (tietenkin) vetää viikon kovin lenkki viikon kuumimpana päivänä. Sanonta “Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa” pitää kutinsa. Olo on nimittäin kohtuu reporanka. Juoksin alun matkaa metsässä, jossa vauhti oli erittäin maltillinen. No sitten päätin (vielä hyvävoimaisena), että tehdäänpä muutama ylimääräinen ylämäkijuoksu. En ole tehnyt niitä muutamaa Nuuksio-lenkkiä lukuunottamatta kovinkaan paljon tänä suvena, joten […]

