Ei se matka….
…tapa vaan vauhti kuuluu vanha sanonta. Ja tottahan se on. Juoksin perjantain lenkin täältä Nuuksion Solvikista Pirttimäkeen ja takaisin. Pidin matkalla poikkeusellisen hiljasta vauhtia. En edes hengästynyt kuin kerran pari pikku nyppylää ylittäessäni. Kävelin näet kaikki jyrkät ylämäet yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Hiljaista juoksuvauhtia on harjoiteltava siinä kuin kovempaakin. Juoksen aavikolla kohtuullisen hiljaa, sillä en usko […]

