Korkean paikan leiri
Frendini Mika (terveisiä) vertasi näitä hellekelijuoksuja korkean paikan leiriin. Se oli hyvin sanottu. Näissä olosuhteissa se kunto hioutuu kohti Arabiaa ja muita juoksutavoitteita. Ainakaan vielä korkea lämpötila ei ole haitannut sen suuremmin treenejä. Hikea tietty pukkaa ihan jumalattomasti, mutta sehän on ihan hyvä merkki. Termostaatti toimii. Olisin ihan hemmetin huolissani ellen hikoilisi…. Pumppu lienee ihan […]

