Loma
Kullakin on oma tapansa lomailla ja hyvä niin. Kun olin (aikoinaan) palkkahommissa, niin loma oli todellakin lomaa. Kesällä oli 5 viikoa ja talvella yksi. Media-alan työehdot olivat tuolloin niin hyvät, että kesällä paukkui extra-liksoja, vaikka ei tehnyt mitään. No, olen ollut itsenäinen toimija/yritttäjä jo vuodesta 2003 alkaen eli kohta puolin 20 vuotta. Sen mukana niin […]

