Kaikkee…
Tässä on ollut niin paljon kaikkea, etten ole ehtinyt kirjoittaa edes blogia. Olen mm.edistänyt yhtä (lukuisista) autiomaaprojektia. Eilen meilailin erään englantilaisen kanssa, joka on kävellyt erään mielenkiintoisen aavikon halki. Tänään olin samasta asiasta yhteydessä erääseen jenkkiin, jonka tapasin juuri ennen etelämantereelle lähtöä vuonna 2008. Hän kun on vieraillut kyseisellä aavikolla. Kontaktit tai verkostot..miksi […]

