Amerikkalaisetkin sen….
..tietävät, kaurapuuro on aamiaisten ykkönen. Lukekaa itse. https://www.outsideonline.com/2242911/oatmeal-still-worlds-best-performance-breakfast?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=facebookpost Olen syönyt kaurapuuroa varmaan joka aamu (ainakin) viimeiset 20 vuotta putkeen, ainakin Suomessa ollessani. Ja joskus myös ulkomailla, jos sitä vaan on tarjolla. Ensi vuoden projekteista sen verran, että varasin matkan Saharaan. Lähtö on helmikuun ekalla viikolla. Siitä myöhemmin lisää…. Juoksua tuli kellotettua 2h10 minuutin […]

