Pieni on kaunista
Ennen sanottiin, että suosi suomalaista. Lisäisin, että suosikaa paikallisia pienyrittäjiä. Kaupan ala on tällä hetkellä (monista syistä johtuen..)sellaisessa puristuksessa, ettei mitään rajaa. Mikäli haluamme säilyttää myös pienemmät palvelujen tuottajat, niin se onnistuu parhaiten äänestämällä omalla lompakolla. Juhlapuheissa pienyrittäjiä kyllä kehutaan, mutta juhlapuheet on vain puheita. Puheiden sijasta tarvitsemme tekoja. Kävin ostamassa […]

