Välietappi
Huomenna perjantaina valmennettavat (Duunikunto + OP hyvinvointi-ja juoksukoulu) osallistuvat ensimmäiseen kisaan. Olemme vasta yhteisen polun alkuvaiheessa, sillä kauden päätähtäin on syyskuun lopun Sipoonkorpi Trail kisassa. Juoksukoulun pitkän ajan tavoite on saada polkujuoksusta innostava harrastus tuleville vuosille. Tämän hetken sääennuste lupaa niin perjantaille kuin lauantain Bodom-kisaan melko mukavaa säätä. Juoksureitti on talven ja […]

