Minimalisti
Kesä on parhaimmillaan, sadetta vaan odotellaan. Se pienikin ripsaus ohitti tämän paikan. Talvi kesti sen verran pitkään, joten tuoreessa vielä muistissa ovat huhtikuun juoksu-ja hiihtolenkit..ja niihin pakkaskeleihin pukeutuminen. Paita, shortsit ja juoksukengat, mitään muuta ei nyt tarvita. Ei edes sukkia, jota en ole (enkä aio) käyttänyt kesän lenkeillä. Ilman sukkia juokseminen kengillä, […]

