Kansallispuistoissa
Olen käynyt kahden viimeisen ppäivän aikana kahdessa pääkaupunkiseudun kansallispuistoissa, Sipoonkorvessa ja Nuuksiossa. Jälkimmäinen on minun suosikkini. Olin tostaina kaverin kanssa juoksemassa mm.järviylängöllä ja oli se vaan niin pirun hienoa. Suoalue, jonka yli en ole vielä kertaakaan (aiemmin) päässyt kuivin jaloin on todella kuivassa kunnossa. Nyt vettä pliis. Sipoonkori on varmaan upea paikka, ei […]

