Kulkee..ei kulje…
Ihmeelliset kaksi päivää. Eilen jalat tuntuivat treenilenkillä tosi raskailta ja tänään oli taas juostessa lentokeli. Takana on hyvä 7 päivän treeniputk, jonka aikana on kerätty plakkariin kilsoja pitkälti toistasataa. Pidän maanantaina lepopäivän, mutta tiistaina jatketaan hööki päällä. Haluan (ja aion)hyödyntää maksimaalisesti nämä lämpöiset olosuhteet, sillä kroppa tuntuu tykkäävän niistä, […]

