Yhtä juoksua….
Olen ollut päätoimisesti juoksun kanssa tekemisissä jo lähes 20 vuotta. Ja tarkoitus on olla vielä seuraavatkin, sillä eihän tämän parempaa elämää voi olla. Aloitin torstain vierailemalla Juoksija-lehden toimituksessa. Jatkoin siitä lounaalle juoksukaverini/sponsorini Mikan kanssa ja eihän me siellä Haltian pöperöiden äärellä paljoa muusta puhuttu kuin juoksusta. Iltapäivällä kylään saapui Polkujuoksijan/Pyöräily+triathlonin päätoimittaja Tomi Savolainen, jonka kanssa […]

