Palauttelua
Sunnuntai ei ole normaalisti palauttelupäivä, mutta nyt tein poikkeuksen. Kotona oli risusavottaa ja multakasojen siirtelyä, joka toimi sellaisena “aktiivisena”palautteluna lauantain lenkistä. Kävin myös tunnin kävelylenkillä Reitti 2000:lla. Hesarin artikkeli kertoo, että saunominen on lisännyt suosiotaan rapakon takana.https://www.hs.fi/aihe/sauna/ Useat julkimot ovat kertoneet aloittaneensa saunomisen ja kertoneet sen tuomista terveyshyödyistä. Sen johdosta mm.suomalaisfirma Harvian kiuasmyynti käy kuumana. […]

