Sotatanner
Mikäli yhteiskunta kehittyy samaan suuntaan kun se on viimeisen 10 vuoden aikana tehnyt, niin pesis vielä kielletään liian sotaisana pelinä. Siinähän kuollaan ja haavoitutaan ..niin ja sotaisan lajin historiaan liittyy mm.Suojeluskunta. Itse pelihän on hemmetin hauska. Sääli vaan, että se on TV-lajina onneton, sillä TV-kuvassa kovaa vauhtia viuhuvaa palloa ei näy.. No, olin pelaamassa pesistä […]

