Viisumi
Kävimme keskiviikkona Kirsin kanssa Intian suurlähetystössä, jonne veimme viisumianomuksen parin viikon kuluttua alkavaa Nepalin matkaa varten. Käymme Intian puolella kahteen otteeseen, joten viisumille on tarvetta. Kaunis keli innosti 15 kilsan lenkkiin. Aurinkoisen sään varjopuolena oli muhjuinen tien pinta ja juoksu oli osin sutimista. Toivottavasti lumimössö sulaa pian pois ja pääsemme juoksemaan pitävämmällä alustalla. Juoksija-lehden shopista […]

