Ei makeaa mahan täydeltä..
Terveiset GO-Exposta! Perjantai oli melko hiljainen messupäivä, mutta uskon, että lauantai on vilkas päivä. Pidin eilen yhden yleisöluennon ja tänään otetaan uusiksi klo.15.30 “Retki-laavulla”. Kuten moni lukijoista tietää, niin olen juossut pitkiä matkoja jo vuositolkulla (ja tauti vain pahenee…), mutta voiko tästä intomielisestä liikkumisesta olla minulle ja kaltaisilleni haittaa? Mikäli oheiseen tutkimukseen on luottaminen, niin […]

