Nesteytys
Juoksin eilen 18 kilsaa ja kyllä siinä matkan aikana hiki lensi siinä määrin, että oli hyvä, että kannoin (taas) mineraalipitoista vettä mukana. Nesteytyksestä on monia etuja. On ihan kiva pysähtyä johonkin mukavaan paikkaan ja ottaa muutama hörppy juomapullosta ennen matkan jatkamista.sillä siinä samalla pulssi hieman tasaantuu, mikä ei ole pahasta ainakaan kovalla helteellä. Lihakset tarvitsevat happea ja […]

