Toiset ne vaan osaa…
…nimittäin järjestää juoksukisan. Bodom Trail-juoksutapahtuma alkoi eilen uudella “yrityskisalla”, johon osallistui lähes 400 juoksijaa. Juoksijat taivalsivat vaativissa olosuhteissa kympin lenkin. Kukaan maalin tulleista henkilöistä ei selvinnyt urakasta puhtain kengin, päin vastoin. Kengät olivat yltä päältä mudassa, mutta se ei iloa lannistanut. Harvoin, jos koskaan olen nähnyt maalialueella niin onnellisia ihmisiä. Monet heistä […]

