Biisonit
Esittelin eilen Nuuksiota polkujuoksukerholaisille. Useat heitä ovat siellä aiemminkin käyneet, mutta ovat tepastelleet lähinnä merkityillä reiteillä. No eilen juoksentelimme syvällä metsässä ja porukka tykkäsi tosi paljon. Ja minä myös, vaikka olen kolunnut ko.polkuja jo jonkun aikaa. Se oli siinäkin mielessä huipputreeni, että saimme hypellä kaatuneiden puiden yli ja pomppia muutaman suon läpi mättähältä […]

