Terkut Tukholmasta
Heissan..ja terveiset Tukholmasta. Rantauduimme just satamaan ja lähdemme pian seuraamaan klo.12.00 starttaavaa Tukholman maratonia. Sää on mitä mainioin..puolipilvistä ja 16 astetta lämmintä. Jos sää jatkuu samanlaisena, niin mikäs on porukan juostessa ja meidän muiden kannustaessa. Hännisen Harri piti eilen kaksi hyvää maratonluentoa yhteensä noin 800 maratoonarille. Sen jälkeen pidimme vielä yhden maratonklinikan, […]

