Terveiset Turusta…
Kävin tiistaina Turussa katsomassa Paavo Nurmi-yleisurheilukisoja. Kisoissa on aina kiva käydä, sillä kisatilanteen katsominen livenä on ihan eri juttu kun telkkarista katsottuna. Tulostaso ei noussut kovinkaan hyväksi; keihäs oli jälleen poikkeus. On se vaan sykähdyttävää nähdä lähes 90 metrin keihäskaaria! Tänään on kesän viimeinen keskiviikkotreeni juoksukoululaisten kanssa.

