Hölkkäbuumi
Tämän päivän HS:ssa on Erkki Vettenniemen artikkeli “Juokse henkesi edestä!”, Vuonna 1967 Suomeen rantautui hölkkäbuumin ensimmäiset laineet. Meillä näkyi holkkäintoilu siten, että isä ja äiti harrastivat innokkaasti juoksua. Ja myös minä, sitten hieman varttuneempana, juoksin etenkin isän kanssa. Muistan hyvin ne faijan oranssin väriset juoksukengät… Mökillä juostiin aina saunalenkki. Ja siihen osallistuivat […]

