Oho!
Jumaleisson. Lauantain lenkillä tapahtui (melkein) ihme. Metsäpolulla tuli vastaan juoksija. En nyt pelästynyt, mutta olin tosi ihmeissäni..ja sanoin mielessäni, että Oho! Fillaroitsijoita näkyy joskus, mutta tosi harvakseltaan. Viime viikolla tuli vastaan kolme vauhdikkaasti etenevää maastopyöräilijää. No kyllä meitä sinne mahtuu. Espoon keskuspuisto on peräti 880 hehtaarin kokoinen alue ja tähän ei siis […]

