Työn touhussa
Sain eilen mukavan viestin suurlähettiläältä; lupa-asiat ovat sellaisella mallilla, ettei näköpiirissä ole mitään estettä aloittaa juoksu tämän talvikauden aikana. Pidimme retkikunnan miehistöön kuuluvan Pentti Kotiahon kanssa palaverin, jonka aikana laadimme tehtävälistan asioista, jotka on saatava kondikseen. Olemme tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2010 alkaen. Edesmennyt vuorikiipeilijä ja ystäväni Samuli Mansikka esitteli aikoinaan minut Penalle. […]

