Lumijuoksua
Tästä se talvi alkoi…nimittäin lumijuoksulla. En kyllä muista milloin viimeksi pk-seudulle on satanut lunta jo lokakuun puolella. Mehän eletään vielä kesäaikaakin! No, otin nuoskalumesta sen irti mitä siitä saa. Pistin lenkkarit jalkaan, pipon päähän ja suuntasin keskuspuistoon juoksemaan. Lunta oli tullut ihan reippaasti. Aikamoista tarpomistahan se oli, mutta oivallista treeniä aavikkojuoksua varten. […]

