No johan oli lenkki!
Tuolla maailmalla on tullut juostua aika monenlaisissa olosuhteissa, mutta ei jäänyt suomalainen sää tänään pekkaa pahemmaksi. Minun oli tarkoitus menä juoksemaan Nuuksioon kaverini Raunon kanssa. Haaveeksi se jäi, sillä ruuhkat kohti Nuuksiota olivat niin eeppiset, että oli pakko ottaa käyttöön suunnitelma b. Juoksimme lenkin Leppävaaran urheilupuiston läheisissä metsissä ja poluilla. Oli jännä […]

