Nastarit
Juoksin lauantain ja sunnuntain lenkit nastakengillä. Viime talvena taisin juosta lähes jokaisen lenkin nastatoiteuilla juoksukengällä. Nyt päätin ottaa taas tuntumaa niihin, sillä niille tulee enemmänkin käyttöä ensi vuoden aikana. Juoksin viikonlopun lenkit ikälopuilla Icebugeilla. Vuosiluku saattaa olla 2014. Muuten ne on ihan ok kengät, mutta vasemman jalan kantasuoja hinkkaa akillesta vasten. Ja toiseksi, […]

