Reppu ja reissumies
Paavo Nurmi teki talvisin ns.vaahtopää-kävelytreenejä. Siis kovavauhtisia treenejä, mutta ilman juoksuaskelia. Ja ne kuuluivat myös minun harjoitusohjelmaan yli 10 vuotta sitten. Joulukuussa 2017 tein päätöksen liittää vp-kävelyt jälleen treeniohjelmaani. Ja näin on myös käynyt, Ainoa muutos aikaisempaan on se, että selässä on reppu, johon on lisätty painoja. Kävin mm. keskiviikkona (Juha Miedon […]

