Lunta Saharassa
“Ota lämmin makuupussi mukaan”. Avasin tiistai-aamuna meilin ja siellä oli tuo Youssefilta tullut viesti. Hän kertoi, että Saharaan on satanut eilen lunta. Ei sillä nyt muuten niin väliä olisi, mutta kun lauantaina on tarkoitus lähteä kuvaamaan Saharaan hiekka-eikä lumidyynejä:-) “Kaikki otetaan vastaan mitä Sahara tarjoaa”, oli halkijuoksun aikana tiimimme motto, joten sillä […]

