Lumivaippa
Pari päivää aavikolla teki gutaa. Kelit oli aikas mielenkiintoiset. Aurinko paistoi täydeltä terältä, mikä ei ollut yllätys. Kova tuuli pyöritteli viime yönä telttaa aika huolella. Päivällä kuvatessa oli vielä leuto keli, mutta iltaa kohden hiekkaa lenteli jo ihan hyvään tahtiin. Istuimme parisen tuntia iltanuotiolla ja paistoimme nuotioleipää. Ai et se maistuu […]

