Pakkelia
Kirjoitan blogia hyvässä meikissä. Tänään oli nääs taas Duunikunto-ohjelman kuvaukset. Meillä on ihan hulvattoman hauska juontaja Heidi Sohlberg ja myös muu ryhmä eli valmennettavat ja tuotantotiimi saa täältä hehkutuksia. Ja loppuun vielä ihan kiva uutinen; eräs kanava oli kiinnostunut seuraavasta seikkailusta. Näihin kuviin ja tunnelmiin!

