Sorlammella
Vedimme kaverin kanssa lyhyehkön, mutta hemmetin nastan polkujuoksulenkin Nuuksion Sorlammen maisemissa. Jalassa ei tosin ollut nastakenkiä enkä laittanut shortsejakaan vielä jalkaan. Kaverilla oli käytössä La Sportivan Uraganot, johon hän on ruuvannut muutaman (saman valmistajan) nastan. Minulla oli taasen jalassa La Sportivan Mutantit, joihin voisi nastoja laittaa (ja varmaan laitankin..), mutta eilen mentiin […]

